ZMĚNY V PRAVIDLECH 25.4.2020. PRAVIDLA PLATNÁ OD ZÍTRA 26.4.2020
Do příkazu /pravidla budou nahozena co nejdříve.
7a) PRVNÍ REAKCE
= první reakce je hra, při které vězeň, který jako první splní reakci na skok, čup, begrip, postavení se aj. jako první bude zabit NEBO obdrží nevýhodu
1. Pokud dal simon zákazy, tak platí i při prvních reakcích, tj. pokud vězeň udělá něco jiného, tak bude zabit.
2. Při reakcích zabíjí pouze Simon, pokud vězně zabije jiný dozorce bez vyzvání simona, tak se to bere jako FK.
3. Věta: "Kdo X jako první, tak zemře" je stejné jako "První reakce na X"
4. Při reakcích musí Simon zařídit, aby všichni vězni měli stejné podmínky.
7b) POSLEDNÍ REAKCE
= poslední reakce je hra, při které vězeň, který jako poslední splní reakci na skok, čup, begrip, postavení se aj. jako poslední bude zabit NEBO obdrží nevýhodu
1. Pokud dal simon zákazy, tak platí i při posledních reakcích
2. Při reakcích zabíjí pouze Simon, pokud vězně zabije jiný dozorce bez vyzvání simona, tak se to bere jako FK.
3. Při poslední reakci budou vězni zabiti v tomto pořadí: 1) Zemřou vězni, kteří vykonali jinou reakci a měli zákazy. 2) Zemřou vězni, kteří nevykonali reakci vůbec. 3) Zemře nebo obdrží nevýhodu ten vězeň, který vykonal reakci jako poslední.
4. Pokud reakci vykoná jen jeden vězeň, tak přežívá jako jediný.
5. Věta: "Kdo X jako poslední, tak zemře" je stejné jako "Poslední reakce na X"
6. Při reakcích musí Simon zařídit, aby všichni vězni měli stejné podmínky.
8a) PRVNÍ REAKCE S VÝHODOU
= vězeň, který splní reakci jako první získává výhodu
1. Při reakcích s výhodou se nezabíjí ani za špatně vykonanou reakci
2. Věta: "Kdo X jako první, tak získá výhodu" je stejné jako "První reakce s výhodou na X"
3. Při reakcích musí Simon zařídit, aby všichni vězni měli stejné podmínky.
8b) POSLEDNÍ REAKCE S VÝHODOU
= vězeň, který splní reakci jako poslední získává výhodu
1. Při poslední reakci s výhodou se nezabíjí
2. Věta: "Kdo X jako poslední, tak má výhodu" je stejné jako "Poslední reakce s výhodou na X"
3. Vězni musí plnit reakci bez zdržování. Na opožděné reakce nebude brán zřetel.
4. Simon nesmí úmyslně zdržovat a čekat, jestli ještě nějací vězni splní reakci.
5. Pokud dá simon "Poslední reakci s výhodou na X", tak chvíli počká až vězni splní reakci. Když simon začne určovat, který vězeň splnil reakci jako poslední (začne hovořit, dávat jiný příkaz), tak je pro vězně už pozdě a vykonaná reakce je neplatná (vypršel čas na splnění reakce).
6. Pokud vězni začnou plnit reakci poté, když už simon pokračuje ve hře a měli zákazy, tak mohou být zabiti.
7. Při reakcích musí Simon zařídit, aby všichni vězni měli stejné podmínky.
9a) PRVNÍ REAKCE S NEVÝHODOU
= vězeň, který splní reakci jako první dostane nevýhodu
1. Při reakcích s nevýhodou se nezabíjí ani nedává nevýhoda za špatně vykonanou reakci
2. Věta: "Kdo X jako první, tak má nevýhodu" je stejné jako "První reakce s nevýhodou na X"
3. Při reakcích musí Simon zařídit, aby všichni vězni měli stejné podmínky.
9b) POSLEDNÍ REAKCE S NEVÝHODOU
= vězeň, který splní reakci jako poslední dostane výhodu
1. Při reakcích s nevýhodou se nezabíjí ani nedává nevýhoda za špatně vykonanou reakci
2. Věta: "Kdo X jako poslední, tak má nevýhodu" je stejné jako "Poslední reakce s nevýhodou na X"
3. Při poslední reakci s nevýhodou budou mít vězni nevýhodu v tomto pořadí: 1) Nevýhodu dostanou vězni, kteří ji nevykonali reakci vůbec. 2) Nevýhodu dostane ten vězeň, který vykonal reakci jako poslední.
4. Při reakcích musí Simon zařídit, aby všichni vězni měli stejné podmínky.
3.d) VOLNÝ DEN [VD] - FAQ
- Příklad a) Hráč má VD z PP, následující kolo je automatické HVD (nastavené serverem). VD se mu přesouvá na další kolo.
- Příklad b) Hráč má VD z PP, následující kolo je automatické HVD (nastavené serverem), při kterém vězeň, který má mít VD další kolo, získává další VD z PP. Obě VD se mu přesouvají na další kola (bude mít 2x VD)
4.e) DEFINICE ŠACHTY& PROSTORŮ, KAM VĚZNI NESMÍ, JINAK MOHOU BÝT ZABITI
= šachta je uzavřený tunel, k jehož zpřístupnení musí vězeň rozbít část stěny (nebo jiného materiálu) nebo stlačit "E" (use) a skrz něj se dostane na jiné místo na mapě
= uzavřený prostor, který nikam nevede, ale skrývá zbraň, granát nebo vestu
- vězni mohou tyto prostory otevřít, ale nesmějí do nich vstoupit
- vězni mohou využívat průlezy skrz stěny (tzv. zkratky), pokud tyto průlezy nesplňují podmínky pro šachtu nebo prostor, do kterého nesmí (vězni mohou prolézat např. skrz stěny na jb_snow (od boxu na bludiště; z fotbalu k trampolíně, díra mezi celami v celách)
10. Všichni CT (včetně simona) mají zakázáno používat bloky k bugování vězňů, blokování vězňů, barikádování dveří a prostorů apod. Bloky jsou určené pouze k tvoření atrakcí.
6. Simon nesmí sputit mod (ani box), pokud je vůdce.¨
11. Při jakékoli hře, při které musí vězni psát do chatu se neřeší diakritika (š, č, .. ú, ů), ale musí odpovídat gramaticky správně a v českém nebo slovenském jazyce.
4. Dozorci mohou zabít vězně za: neposlechnutí příkazu Simona, zbraň schovanou, i v ruce, schovaný granát, i v ruce, vlezení do CT zony, otevření dveří od CT zony, stisknutí CT nebo simon tlačítka, napadnutí, nebezpečné přiblížení [pokus o napadení], zabití dozorce anebo za zranění CT při boxování na místě, kdy vězeň blokuje dozorci vstup do CT zon - PLATÍ I PŘI KOLE ŠTĚSTÍ V SHOPU • více ve FAQ
5. Vězni mohou být zabiti za neposlechnutí příkazu Simona, zbraň schovanou, i v ruce, schovaný granát, i v ruce (pokud nepoužívají granát na atrakci k tomu určené, nesmí atrakci s granátem opustit), vlezení do CT zony, otevření dveří od CT zony, stisknutí CT nebo simon tlačítka, napadnutí, nebezpečné přiblížení [pokus o napadení], zabití dozorce anebo za zranění CT při boxování na místě, kdy vězeň blokuje dozorci vstup do CT zon (POZOR: vesta se nebere jako zbraň) - PLATÍ I PŘI KOLE ŠTĚSTÍ V SHOPU
9. Jeden vezeň nemůže mít 2 nevýhody. Simon ho musí zabít.
12. Pokud simon rozlišuje hráče podle skinů, tak se vůdce bere jako VIP model.