Dnes prebehli menšie zmeny na našom
Zombie #1 serveri, ktoré sú zamerané na opravy chýb a balance hry.
Zombie Plague mód
Pri zombie plague móde sa 50% hráčov stane nemesisom, ďalších 50% budú vyvolení. Nemesis sa po smrti stane normálnym zombie.
Predmet Nemesis
Na obrazovke sa objaví nápis a bol pridaný zvukový efekt v prípade, že Nemesis je dostupný v obchode pre Zombies. HP zakúpeného Nemesisa vidia hráči hore na obrazovke, ako pri móde Nemesis a počíta sa na základe počtu špeciálnych postáv u ľudí (predtým len na základe počtu živých ľudí).
Ostatné zmeny
- Toxic Cannon získal mierne vyšší damage a dosah
- Quad Barrel bol zlacnený na 120 bodov a získal o 100 vyšší damage
- Janus MK5 bola zdražená na 300 bodov
- Opravený zriedkavý bug, kedy railgunu nebolo možné prebiť bez prehodenia zbrane (ďakujem K10)
- Opravený zriedkavý bug, kedy mal náhodný človek na začiatku kola zvýšené HP
- Opravený bug, kedy sa počet skokov pri postavách zobrazoval nesprávne (v inej časti obrazovky, alebo vôbec)
- Odpočet pre schopnosť smokera sa teraz správne resetne po jeho smrti
- Opravený bug Toxic Cannonu, kedy mal menší dosah ako Dragon Cannon (ďakujem Ghett.)
- Opravený bug, kedy Nemesis po odpojení získal vlastnosti prvého Zombie a jeho HP sa nezobrazovali ostatným hráčom
- Pridaná nová textúra na mape zm_birioza (
zoznam textúr tu)
Prípadné chyby nám prosím nahlasujte do novinky, prípadne do PM.