xpvcko napísal:
Tak a dost už se s tím něco musí udělat ! tákže od všech co to budou číst chci vyjádření ANO/NE + co se nelíbí a co se líbí...
Speed zombie -
přidat méně gravitace, aby mohli trošku i skákat..
Big zombie -
+100hp za kill, když do něj někdo střelí tak aby tolik neodletěl.
Jump zombie -
nic neměnit
Healer zombie -
delší dosah oléčení
Crab zombie -
trošku zmenšit gravitaci
Ghost zombie - při neviditelnosti šance na vyhnutí se střele
Climb zomibe -
nic neměnit
Frost zombie - při zmražení možnost hitovat ale šance na hit není 100% třeba zombie mají 50% na to, že ho hitnou. (nechci aby to bylo OP na serveru je 20 lidí last je human co bhopuje a oni ho chytnou tak nechci aby ho hned zabili)
Smooker zombie - 50% šance na chycení last humana, + 300 hp navíc
Globání - při hození zombie granátu je 10% šance na to, že hitne humana a dá mu jed, který dává 5dmg za 2 sekundy po dobu 10 sekund (když je hodně zombie na lasta je to OP)
Jak už jsme si psali na serveru. Když je na serveru +20 lidí, tak je to v pohodě hratelné, ale když nás tam je 10, tak jsou CT special classy moc OP kvůli AP, které mají. Stačilo by upravit limity, ale si lidi nemohli kupovat těch speciálů tolik (max 2-3, problém je hlavně u vícenásobné infekce, kdy se půlka nakažených oživí).
K tvému návrhu:
Speed zombie - na serveru jsou 3 ZM s nízkou gravitací. Tenhle ZM je hodně otravnej už tak jak je s tím speedem.
Big zombie - jsem pro snížení odhození, ale ne k úplnému odstranění. Ten ZM má hodně HP a dá se docela těžko zabít. 100 HP za kill nic nezmění.
Jump zombie - ---
Healer zombie - Healer se vyléčí na původní HP každých 30 sekund + všechny kolem. Už teď je OP a když máš 3 healery, kteří běhají s firstem, tak je to tak akorát. Upřímně nevím, proč s tím nehraje více lidí.
Crab zombie - ano, ale jen trošku
Ghost zombie - proč ne, ten zombie je k prdu. Klidně bych byl pro odstranění a přidání něčeho lepšího.
Climb zombie - byl bych rád, kdyby se odstranily bugy, které tenhle zombie s sebou přináší - kvůli bugu hlavy do stropu se dostane do kemp, kam by se dostat neměl (např. tunel na zm_birioza); může se přisát na hráče; nedá se hitnout motorovkou, pokud má hlavu ve stropu nebo je přisátý na hráči = tohle všechno by ta classa mít neměla. Navíc má hodně velký speed, když leze po stropě tunelu. Možná by bylo na uváženou přidat to lezení na nabíjení jako má healer, ghost... prostě každý 30 sekund na 10 sekund.
Frost zombie - Tyhle random šance mě vždycky vadily. Když je last a frost ho zmrazí, tak můžou všichni ZM vlézt do kempy a poslední šance bývá bazooka. Tohle bych neměnil.
Smoker zombie - Ano souhlasím s tím chycením lasta (nikdo ho ale stejně nepoužívá a tohle to nezmění). Radši bych ale viděl, že Smoker ubírá AP než že přitahuje CT (2 AP sekunda)
Globání - ne, tohle je strašně OP. ´To se zombie můžou jen respawnovat a házet tam granáty.