Tohle už jsme s Darkem řešili. Něco na ten způsob udělal, ale je to slabej odvar. To, kdy se ZM může oživit by se mělo odvíjet podle počtu T / CT a počtu hráčů na serveru, což se teoreticky dělá, ale myslím, že se hráči mohou oživovat až moc. Myslím, že to jde až ke třem ZM, což je kravina. Na čas bych to asi nedělal, protože když se podaří hodně rychle nákaza třeba za těch 30 sekund (příklad, např. 2.kolo mapy), tak už se pomalu nedá ani někde dobře oživit, aby to mělo smysl, když člověk nemá full body.
Dalo by se to udělat několika způsoby. Buď ten první co jsem napsal, nebo např. dovolit každých 15 sekund jedno oživení až do vyčerpání. Navíc si nejsem jistej, jestli je nastavený počet oživení, tj. jestli není stejný počet při plném i poloprázdném serveru.
Každopádně od toho se i odvíjí vyléčení (granát), kterej by se měl taky předělat na počet T, protože když při 20 zm a 2 ct oba ze svého kempu hoděj oživ, tak můžou bejt najednou 3 T, co je taky oničem vzhledem k tomu, že všichni oživení CT zalezou do tý kempy, kde byly oživeni a v tu chvíli už to je nehratelný kolo.Bohužel je tohle těžký udělat, protože si ho hráči kupujou už v průběhu kola, takže nevim jak tohle "vyřešit".
Každopádně s tím souhlasím.