Jak už je mým zvykem, toto vše jsou moje návrhy co bych upravil, přidal, vylepšil atd.
Všeobecně
Pošta:
Nyní se může nastavit blokování pošty by default po odpojení ze serveru. Táto správa je viditeľná len pre adminovIndex Number/Ukazatel:
Nyní Human/Zombie uvidí svůj počet zabití zombie/nakažení humana za celý kolo. Example:
(Tato možnost může být vypnuta/zapnuta v nastavení) Hlasování mapy:
Nyní se bude moct prodloužit mapa maximálně 3x.
Nyní se VIP (EVIP+) hráčům započítá 2x hlas. Odpojení ze hry při začátku zvolení First Zombie:
Prvních 30 sekund se nikdo nebude moct spawnout za zombie. (Ať je to k důvodu kažení hry, k zábraně firsta nakazit humans nebo zneužití toho že daný First Zombie je horší hráč) To znamená že pokud se zrodí First Zombie, a daný hráč se odpojí a okamžitě se napojí bude muset čekat 30 sekund než se bude moct zrodit za zombie. Tento efekt by platil pouze do času 4:00-4:10 Slash a Stab: First Zombie a Nemesis budou nyní mít šanci na kritický zásah který byl ubral 500 HP/AP First Zombie:
Po zrození First Zombie bude mít imunitu proti fire nade.
Po zrození First Ghost Zombie již nebude vidět modrá aura pokud si aktivuje neviditelnost. Neviditelnost u First Ghost Zombie bude 2x delší. Antidote granát:
Limit nákupu zvýšen na 5x. Inf. Bomb: Bude moct být zakoupena ze ZP shopu i když byla úspěšně použita za body. Nový Minigun Model a zvuk střelby:
Nyní Minigun lze si ponechat při úspěšném přežití proti nákaze.
Nyní Minigun nezmizí a bude mít stejný účinek jako Motorová pila a Bazooka. Humans:
Základní rychlost: 240→250
Základní HP: 150→100 (EVIP+ 125 HP)
VIP hráči si můžou nyní v nastavení vybrat default human skin nebo nechat si VIP skin.
VIP hráči můžou nyní položit 2 miny
Nově přidáno
Zombie Typ:
Chemist Zombie: Immuní na granáty (Frost, Fire)
Boomer Zombie: Oslepí humana
Evolved Nemesis
Kdyby první nemesis byl neúspěšný k nákaze speciálních postav a byla by furt převaha proti zombie, Zombie hráči si budou moct zakoupit Evolved Nemesis v shopu za 200 bodů.
Evolved Nemesis nahradí Nemesise v Nemesis Módu. Evolved Nemesis bude mít schopnost zvaná "Damage Reduction" po aktivaci bude mít snížený příjem poškození o 75% na dobu 5s/10s. Cooldown - 30s/40s
Zombie Obchod
Nově přidáno: Zombie frost Granat: Při úspěšném zásahu bude mít Human zpomalený efekt jako u undertakera na 1-3 sekundy.
Cena: 30 bodů
Limit nákupu 1x za spawn a 10x za kolo Infekční brouci:
Infekční brouci se pokusí nakazit humana, za 1x úspěšný hit brouka -5 AP
(Za jeden nákup zombie bude mít 5 Infekčních brouků)
Cena: 150 bodů
Limit nákupu 1x za spawn a 5x za kolo
Zombie ZP Obchod
Nově přidáno:
Imunita vůči Frost nade: 3 ZP (10s) 1x za spawn
Imunita vůči Fire nade: 1 ZP (10s) 1x za spawn
30% Claw Damage: 25 ZP
Update - 10.02
Evolved Nemesis schopnost změněna.
Zombie Frost Granat - Text změněn
STAB - 500 HP/AP smazán
BACKSTAB - 1000 HP/AP smazán
Odpojení ze hry při začátku zvolení First Zombie text upraven - vysvětlení přidáno Cooldown na Last Human:
Undertaker 15s
Smoker 30s
Hudba
Vícenásobná infekce zůstává stejná.
Zombie Plague
Nemesis (ne při zakoupení z shopu)
Darkness
Zombie Horda
Last Human
(Bude jedna nahrazena s aktuálních dvou Last Human hudbou který jsou praktický stejný)
Upravil --- dňa 10-02-2024 18:50
Jak už je mým zvykem, toto vše jsou moje návrhy co bych upravil, přidal, vylepšil atd.
Všeobecně Pošta:
Nyní se může nastavit blokování pošty by default po odpojení ze serveru. Táto správa je viditeľná len pre adminov
Táto správa je viditeľná len pre adminov
Index Number/Ukazatel:
Nyní Human/Zombie uvidí svůj počet zabití zombie/nakažení humana za celý kolo. Example:
(Tato možnost může být vypnuta/zapnuta v nastavení)
Ano, dát to samozřejmě do nastavení, některým hráčům to může vadit.
Hlasování mapy:
Nyní se bude moct prodloužit mapa maximálně 3x.
Nyní se VIP (EVIP+) hráčům započítá 2x hlas.
Klidně, ale myslím si, že kdyby to dark chtěl, tak to udělá dávno. Takže pochybuji :D
Odpojení ze hry při začátku zvolení First Zombie:
Prvních 30 sekund se nikdo nebude moct spawnout za zombie. (Ať je to k důvodu kažení hry, k zábraně firsta nakazit humans nebo zneužití toho že daný First Zombie je horší hráč)
To jsem moc nepochopil. Zabijeme firsta a budeme čekat dalších 30s?
Slash a Stab:
Nyní First Zombie a Nemesis můžou úspěšným hitem ubrat
SLASH - 250 HP/AP (zůstává stejné)
STAB - 500 HP/AP
BACKSTAB - 1000 HP/AP
Spíše dát firstovi JENOM minimální kritický zásah na 500ap, ale jinak vůbec, je to moc OP
First Zombie:
Po zrození First Zombie bude mít imunitu proti fire nade.
Po zrození First Ghost Zombie již nebude vidět modrá aura pokud si aktivuje neviditelnost. Neviditelnost u First Ghost Zombie bude 2x delší.
Imunitu na fire nade jo, ale jen na chvíli, třeba na frost nade je 20s, tak na fire jenom 10 (prostě nějakou polovinu toho co na frost), pokud není víc jak 12 hráčů tak ani nedávat. A rozhodně napsat do chatu "first zombie je imunní proti frost nadům na [tuto dobu] a fire nadům na [tuto dobu]" aby lidi jak hloupí neházeli granáty a potom na to nenadávali.
Antidote granát:
Limit nákupu zvýšen na 5x.
K tomu se dostane dole, proč to dáváš tady nahoře...
Inf. Bomb: Bude moct být zakoupena ze ZP shopu i když byla úspěšně použita za body.
Nastavit to na nějaký počet hráčů. Pokud je více hráčů na serveru a byla hozena infa za body na nevím 3 hráče, tak se objeví infection bomb za zp třeba minutu poté. Nějak to nastavit, k tomu bych se vrátil nebo udělal samostatnou tému
Nový Minigun Model a zvuk střelby:
Nyní Minigun lze si ponechat při úspěšném přežití proti nákaze.
Nyní Minigun nezmizí a bude mít stejný účinek jako Motorová pila a Bazooka.
Minigun novou - rozhodně, tato co je na serveru je odporná a zvuky má ještě horší, bolí mě z toho uši a mám migrénu, nevím proč to fakt dark přidával, rozhodně ta nynější není lepší ja tato stará. Ať padá klidně na zem, myslím dřív to tak bylo, to asi řekne dark, proč se to upravilo
Humans:
Základní rychlost: 240→250
Základní HP: 150→100 (EVIP+ 125 HP)
Rychlost třeba upravit, ale hp ani ap ne
VIP hráči si můžou nyní v nastavení vybrat default human skin nebo nechat si VIP skin.
VIP hráči můžou nyní položit 2 miny
Nevím co všeci řešíte VIP skiny, já vidím všechny stejně ať už s minmodels nebo bez. VIP hráči si můžou stále pokládat 2 miny, jestli jsi myslel zároveň, tak nesouhlasím. Rozbije to logiku a rovnováhu
Primární zbraně: Dual Skull Mk3 bude odstraněna a nahrazena Lightning AR-1
Nepřipadá v úvahu, nechci kytaru zpátky, stejně odporný zvuk jak nynější miniguna a vypadá to starší jak moje slipy, NE
Nepřipadá v úvahu už tak je to drahé chceš dát základní dark knight, který skoro nikdo nepoužívá za 8,5k, paladin co je silnější za 7,5k? :D vůbec, nechat ceny tak, možná hunting rifle zvýšit z 4,5 na 6,5 třeba, ale ceny bych už fakt nechal tak, však se to měnilo 4x snad...
Nově Přidáno: Lightning AR-1 Dual Infinity Final
Human Obchod: Etheral (Laser Gun) - 250 bodů LB1000 - 100 bodů
Double Barrel - 60 bodů
Dual infinity třeba přidat, ale jako secundary
Zbytek NE, nechceme tu kopírku jiných serverů, máme originálníějších zbraní dost.
Human ZP Obchod: Nově přidáno:
Motorová Pila: 1 ZP
100 AP: 2 ZP
50% Damage: 50 ZP
Motorová pila - 2ZP
100AP - 5ZP
50% DMG - 65 ZP
Zbraně dáváš za předraženou cenu, ale toto, co vyhodí balance do oblak, dáváš za levno? však 50 zp máš za chvíli když jsi dobrý :D
Zombies Nově přidáno
Zombie Typ:
Chemist Zombie: Immuní na granáty (Frost, Fire)
Boomer Zombie: Oslepí humana
Evolved Nemesis:
Kdyby první nemesis byl neúspěšný k nákaze speciálních postav a byla by furt převaha proti zombie, Zombie hráči si budou moct zakoupit Evolved Nemesis v shopu za 200 bodů.
Evolved Nemesis nahradí Nemesise v Nemesis Módu.
Evolved Nemesis bude mít schopnost kterou pokud vás zasáhne, dropnete aktuální zbraň co držíte v ruce (neplatí pro klasický knife)
Cooldown: 15-25 sekund
Nevím upřímně, ale spíše ne, je to dost hard už tak. Stejně by se to z 95% nevyužilo a zabíralo by to darkovi akorát místo, jelikož většinou (aspoň když je více hráčů) tak se povede zabít aspoň polovinu postav (když si to vezme někdo rozumný co umí hrát a zombie vezmou healera a nečumí jak tupí)
Zombie Obchod: Nově přidáno: Zombie frost Granat:
Při úspěšném zásahu bude Human zamrznutý na 1-3 sekundy.
Cena: 30 bodů
Limit nákupu 10x za kolo Infekční brouci:
Infekční brouci se pokusí nakazit humana, za 1x úspěšný hit brouka -5 AP
(Za jeden nákup zombie bude mít 5 Infekčních brouků)
Cena: 150 bodů
Limit nákupu 1x za spawn a 5x za kolo
Frost granat - spíše ne že zamrazí, na to je frost zombie, ale zpomalí. Na to je zase undertaker .. tak já nevím upřímně. když už tak ať ho to zpomalí na 3 sekundy, cena vyhovuje.
Infekční brouci - nevím, někdo má arachnofobii a nebude to moct hrát s takovou sr**kou.
Zombie ZP Obchod: Nově přidáno:
Imunita vůči Frost nade: 3 ZP (10s) 1x za spawn
Imunita vůči Fire nade: 1 ZP (10s) 1x za spawn
30% Claw Damage: 25 ZP
Immunity klidně, je to limitované a na smrt, claw dmg se řeší v jiné témě ne? jedno se musí zrušit a další upravit
Fuu už jsme na konci, nevěřím.
VIP:
Furien, COD:MW, BB, 2x Zombie, CSGO: Mirage only ∞
ADMIN STATUS
CS 1.6 Admin - od 18.8. 2020
CS 1.6 CHEATHUNTER - od 2.7. 2022 - 17.09. 2023
od 1.1. 2024 CS 1.6 Server Admin - ZOMBIE- od 20.4. 2024 PRÁVA VŠUDE
Jak psal FayFox, přidal bych též Dual infinity ale jako secundárku.
Na co by měli vidět killy, když se můžeme podívat do Tabu.
Boomer a další věci, ne.
Ani žádné přidané zbraně, kytaru atd..
1. Ukazovateľ je dosť zbytočný... Ako sa tu už uviedlo stačí stlačiť TAB 2. Votovanie: Dal by som max 2x viac netreba. Je tu dosť iných máp , ktoré sú hrateľné. 3. Ten double hlas pre EVIP+ je just copyright. Myslím si ,že v tomto by nemuseli mať vôbec výhodu... 4. To odpojenie nie je nutné.. Pokiaľ je first slabý.. Nahradí ho druhý fist a ak aj ten bude slabý .. Tak bude nové kolo. 5./6./7. Slash a Stab/First Zombie/Antidote granát - to nebude hádam treba.. :) 8. Infected Bomb - Neni zlý nápad.. No zvýšil by som jej cenu.. 9. Minigun neni treba nová .. Táto je good. :) Humans:
Základní rychlost: 240 → 250 Prečo nie
Základní HP: 150 → 100 (EVIP+ 125 HP) takto to je dobre
VIP hráči si můžou nyní v nastavení vybrat default human skin nebo nechat si VIP skin. Zbytočné
VIP hráči můžou nyní položit 2 miny Prečo nie
Ohľadom tých new zbraní to skrátim... Ani tie dualky by som nepridal...
Tento výber zbraní čo je podľa mňa už teraz dosť dobrý a je tam mega výber...
Human ZP Obchod:
Nově přidáno:
Motorová Pila: 1 ZP Zbytočné
100 AP: 2 ZP Prečo nie
50% Damage: 50 ZP Tak toto je prehnané...
Zombie classy vôbec. Boomer sa tu už X krát riešil a ani jediný raz neprešiel.
Trebalo by nejakú lepšiu classu nájsť.
Čo sa týka nemessisa ako napísal Corey.. čo keď ti dropnú zbrane čo potom ? Nakúpiš si zas ?.. Celkom nevýhoda,, lebo opäť môže použiť abillity a zas nemáš zbrane a ani body..
Zombie frost Granat: Not bad idea. Infekční brouci: Toto som sa snažil už ja presadiť a návrh neprešiel.. Neverím že prejde teraz.. ( Je to dosť old school ) + Bugnuté... Imunita vůči Frost nade: Môže byť Imunita vůči Fire nade: Zbytočné.. Fire nade nemá takú silu aby ťa to zabilo.. keby bol taký ,že ťa zabije úplne bolo by to fajn.. ale inak nie. 30% Claw Damage: Nie
Ukazatel bych dal jenom do nastavení. Není to zbytečné a špatně to chápete, nebo to chápu já, takže to napíšu takto:
Co jsi jako člověk, dáváš killy, tak ti ukáže, kolik jsi dal killů za kolo nebo strike prostě. Sice ti ukazuje 4 kill apod třeba, ale po nějakých sekundách ti to zmizne a z 9 kill jdeš od znova nebo kvůli bazooce. Proto je to dobré.
U firsta taky - nevíš, kolik jsi přesně zabil, tak můžeš říct "zabil jsem jich 8 z 12" třeba. Proto bych to dal jako do nastavení, je to jako + pro hráče. V tabu vidíš svoje killy, ale nevíš, kolik jsi dal killů se zbraní, za které kolo, kolik za zombie apod.
Takhle to chápu já, jestli to je jinak, tak mě někdo (nejspíše goldy) opraví
VIP:
Furien, COD:MW, BB, 2x Zombie, CSGO: Mirage only ∞
ADMIN STATUS
CS 1.6 Admin - od 18.8. 2020
CS 1.6 CHEATHUNTER - od 2.7. 2022 - 17.09. 2023
od 1.1. 2024 CS 1.6 Server Admin - ZOMBIE- od 20.4. 2024 PRÁVA VŠUDE
Pošta - ukladanie nastavení bude pridané niekedy po update
Ukazovateľ zabití - tu je problém s počtom HUDiek ktoré dokáže hra zobraziť naraz - určite ste si všimli že občas preblikávajú. Pridanie ďalšej by tento problém zhoršilo. Čiže nie. Môžem ale pouvažovať nad tým, že by sa zobrazila nejaká štatistika na konci kola.
Hlasovanie - predlžovanie často udržuje počet hráčov a dvojnásobná váha tiež aktuálne nie
Ďalej sa vyjadrovať ku každému návrhu nejdem, s drvivou väčšinou bodov nesúhlasím a nebudú pridané.
"Po zrození First Ghost Zombie již nebude vidět modrá aura pokud si aktivuje neviditelnost." - toto bude opravené
Na hudbu sa pozriem počas letného update.
Prepáč že viac toho nebude pridané, ale podľa mňa tentokrát neadresuješ problémy, ktoré ten server má (okrem evolved nemesisa, čo je zaujímavý koncept, ale pozmenil by som to). Ďakujem ale za návrh:D