Ahoj, koukal jsem na tvoje mapy (zm_epic_bageta a zm_epic_house) na Gamebanana a měl bych pár "poznatků", které tam nechci psát v mé mizerné angličtině. :D
U obou map je problém s optimalizací (zm_bageta je jednoduchá mapa, kde by měl člověk mít max. 700 wpoly, u tvé verze dosahuje až k 1300 wpoly. Problém je v tom, že kraje mapy netvoří jen skybox ale i bloky/brushe navíc z průhlednou texturou a převedené na entitu func_wall.
Další problém je, že skoro vše máš převedeno na zbytečné entity. Například okrajová šedo-žlutá zeď je z nějakého důvodu převedena na entitu button_target, plus se ti na pár místech clipují stěny do sebe.
Problém se zbytečnými entitami se týká i hlavní modro-bílé budovy. Část tvořená modrou texturou je převedena na entitu func_wall.
Celá mapa má přiliš zbytečných brushů, protože např. podlaha je "dutá" = místo jednoho brushe je složena jako místnost, tedy má podlahu a stěny, které se zbytečně renderují i když je hráči nikdy neuvidí.
Velice podobné problémy má i druhá jmenovaná mapa. Jinak mapy jako takové jsou hodně podařené remaky starých dobrých klasik z Kotelny. :)